петък, 22 октомври 2010 г.

РОЖДЕНИЯТ МИ ДЕН.....

Както споменах и в седмата игра на картичкофуриите ми предстоеше рожден ден и силно се надявах да спечеля тошно аз , точно сега! И.....спечелих специален приз, благодаря Ви за което!!! Очаквам го с нетърпение!!!

И така, рожденият ми ден бе страхотен, празнувах от сутринта с роднините и след обяд с приятели!!! Подаръци, игри, торти....страхотно беше, дори принцеса дойде в къщи да ни забавлява!
Ето това са поканите, благодаря на Ленито и Диди!
 Това е тортата, която мама ми направи:
 Това е моята сестричка Леа: МНОГО СИ Я ОБИЧКАМ!!!
 и моето семейство:


 ето и принцесата:





  и лябимите ми WINX на тортата:








Страхотен рожден ден, супер забавление и радост, благодаря ви мамо и татко!!!

3 коментара:

  1. Страхотна си мила Лени,страхотен празник и ти заслужаваш само хубави празници, защото колкото си по-добра, толкова по-хубави неща ше ти се случват!
    Обичам те!

    ОтговорИзтриване
  2. Лени.....завиждам ти за хубавия празник - защо не съм и аз дете!!!!!
    Но ти наистина заслужаваш..... с(от такава малка картичкофурия и прекрасни родители - какво може да се очаква - само успехи...Да си жива и здрава и всичко най-най-най- на което и да е поприще от живота ти желая от сърце!

    ОтговорИзтриване