вторник, 20 юли 2010 г.

И такаааа ... спечелих

Искам да споделя, че станах победител в четвъртата игра на малките картичкофурии

урааааа, тим ри ти тим ти,
та та ра таааа таааа!

Много ми е приятно , а и сякаш бях сигурна и исках да спечеля точно сега точно АЗ!
С мама си казваме , че ако човек силно желае и вярва в нещо , то се сбъдва!
Е , така е!

Това е една от малките ми цели,
надявам се да изкачвам много върхове в живота си,
и защо не това да не е първата стълбичка!

Благодаря на тати, който залепва по някой елемент с пистолет  със силикон в ръка.
Благодаря на мама , който е все до мен и обсъждам с нея идеите си.
Тя много ми помага и съветва!

Благодаря на Голямото Лени, която е моя леля, която ме запали по картичкоправенето и ме снабдява с по някой материал.
Благодаря ти Лени, дано приличам на теб, защото ти твориш много красота с лекота!

Благодаря на Всички, който ме подкрепят и обичат!

Много съм радостна!!!

7 коментара:

  1. Голямото Лени ти благодари, че си толкова сладка, умна, умееш и стига да искаш всичко става. Целувам те, прегръщам те и те обичам. Гордея се с теб, правиш картичките си като мен, а аз съм на 31, а ти само на 6:)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито миличка! Още много успехи и вдъхновение ти желая!

    ОтговорИзтриване
  3. Лени, честито миличка! Толкова си сладка и усмихната! А картичките ти са невероятно красиви! Продължавай да твориш със същия хъс и ентусиазъм....Дано победите да не те подминават! Упех и занапред!

    ОтговорИзтриване
  4. Браво!
    Макар в конкурса да участваха и мои "ученички", радвам се, че ти спечели. Давай все така напред!

    ОтговорИзтриване
  5. Ах тии,малка сладурка,малка картичко сладурка,как няма да си щастливичко,бравооо!!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Ела да видиш имам изненада за теб!!!!

    ОтговорИзтриване