четвъртък, 11 ноември 2010 г.

Родословното ми дърво

Искам да споделя с вас какво правим заедно с мама: ходим в неделя в едно ателие и се забавляваме ЗАЕДНО. Това е арт терапия-моето семейство и е много забавно, защото сме с мама и работим и творим заедно. Темата беше родословно дърво (въпреки че по програма беше дървени лъжици-портрет на дете и родител, но това ще е за следващия път). Аз избрах да рисувам, защото много обичам, а другия вариант беше работа с глина.

Ето и рисунката ни:



 Ето и малко разяснения:
Моето семейство са листенцата с зелен цвят, това тук сме ние: тати, аз и сестра ми, и мама.

 Към семейството на мама се прибавя червен цвят (както и върху нейното листенце са двата и цвята)-това са сестра й Лени, с нейното семейство, като към бабите ми от тази страна се добавя и оранжевия цвят:
  А към семейството на тати-цветовете са синьо и жълто (както и той е в зелено и синьо):



Това е за сега от мен, очаквайте продължение!

1 коментар:

  1. страхотна инициатива, страхотно решение и изобщо всичко е страхотно, щом творите заедно!

    ОтговорИзтриване